Reqiuem
Realizační tým
Homunculus
Choreografie: Lenka Bartůňková
Interpretace: Lenka Bartůňková, Lotte Nouwkens, Eliška Kašparová,
Johana Matoušková, Jan Březina, Petr Opavský, Janek Rous
Hudba: Arvo Pärt
Zvuková spolupráce: Michal Konvalinka
Scénografie: Lenka Bartůňková
Světelný design: Jan Komárek
Délka: 12 min.
Tělo jakožto objekt, kus masa bez identity, jedinečný komplex přírodního mechanismu a jeho originalita. Mentalita a emoce spojené s jazykem těla a jeho reakcemi. Nástroj, se kterým se narodíme a zemřeme.
Dopis (Ústa němých, Zeď, Dopis/11.května 1943)
Vznik choreografie iniciuje dopis ze dne 11.5.1943 Antonína Bobka, spolupracovníka protifašistické skupiny národního odboje (důstojníci Mašín, Balabán, Morávek, kteří byli zajati a v roce 1943 popraveni na popravištišti Plözense v Berlíně). Dalším zdrojem inspirace byla kniha Miliče Jiráčka „Válečná generace“, která roku 2005 byla vydána nakladatelstvím Akropolis.
Choreografie je rozvitá do několika částí, které se časem budou rozvíjet.
část „Ústa němých“
Choreografie: Lenka Bartůňková
Interpretace: Johana Matoušková, Lotte Nouwkens, Noemi Šilarová
Jan Březina, Pedro Prazeres, Petr Opavský
Zvuková spolupráce: Michal Konvalinka
Scénografie: Lenka Bartůňková
Světelný design: Jan Komárek
Délka: 6 min.
část „Zeď“
Choreografie: Lenka Bartůňková
Interpretace: Johana Matoušková, Lotte Nouwkens, Noemi Šilarová
Jan Březina, Pedro Prazeres, Petr Opavský
Zvuková spolupráce: Michal Konvalinka
Scénografie: Lenka Bartůňková
Světelný design: Jan Komárek
Délka: 4 min.
část „Dopis / 11.5.1943“
Choreografie: Lenka Bartůňková
Interpretace: Lenka Bartůňková, Jan Březina, Petr Opavský, Josef Bartoš
Zvuková spolupráce: Michal Konvalinka
Scénografie: Lenka Bartůňková
Světelný design: Jan Komárek
Délka: 15 min.