Reqiuem

Realizační tým

Homunculus

Choreografie: Lenka Bartůňková

Interpretace: Lenka Bartůňková, Lotte Nouwkens, Eliška Kašparová,

Johana Matoušková, Jan Březina, Petr Opavský, Janek Rous

Hudba: Arvo Pärt

Zvuková spolupráce: Michal Konvalinka

Scénografie: Lenka Bartůňková

Světelný design: Jan Komárek

Délka: 12 min.


Tělo jakožto objekt, kus masa bez identity, jedinečný komplex přírodního mechanismu a jeho originalita. Mentalita a emoce spojené s jazykem těla a jeho reakcemi. Nástroj, se kterým se narodíme a zemřeme.


Dopis (Ústa němých, Zeď, Dopis/11.května 1943)

Vznik choreografie iniciuje dopis ze dne 11.5.1943 Antonína Bobka, spolupracovníka protifašistické skupiny národního odboje (důstojníci Mašín, Balabán, Morávek, kteří byli zajati a v roce 1943 popraveni na popravištišti Plözense v Berlíně). Dalším zdrojem inspirace byla kniha Miliče Jiráčka „Válečná generace“, která roku 2005 byla vydána nakladatelstvím Akropolis.

Choreografie je rozvitá do několika částí, které se časem budou rozvíjet.


část „Ústa němých“

Choreografie: Lenka Bartůňková

Interpretace: Johana Matoušková, Lotte Nouwkens, Noemi Šilarová

Jan Březina, Pedro Prazeres, Petr Opavský

Zvuková spolupráce: Michal Konvalinka

Scénografie: Lenka Bartůňková

Světelný design: Jan Komárek

Délka: 6 min.


část „Zeď“

Choreografie: Lenka Bartůňková

Interpretace: Johana Matoušková, Lotte Nouwkens, Noemi Šilarová

Jan Březina, Pedro Prazeres, Petr Opavský

Zvuková spolupráce: Michal Konvalinka

Scénografie: Lenka Bartůňková

Světelný design: Jan Komárek

Délka: 4 min.


část „Dopis / 11.5.1943“

Choreografie: Lenka Bartůňková

Interpretace: Lenka Bartůňková, Jan Březina, Petr Opavský, Josef Bartoš

Zvuková spolupráce: Michal Konvalinka

Scénografie: Lenka Bartůňková

Světelný design: Jan Komárek

Délka: 15 min.

TOPlist